Kes khalwat Ako: Tina tahu segalanya!

BARU enam hari usia perkahwinannya, isu mengenai waran tangkap kerana tuduhan khalwat di masa silam kembali menghantui pelakon kacak, Ako Mustapha.

Ako didakwa berkhalwat dengan seorang wanita bukan Islam, Anang Sagunting, 24, di pangsapuri Blok B-2-9, Oakleaf Park Kondominium, Persiaran Bukit Jaya, Bukit Antarabangsa dekat sini pukul 1.30 pagi 27 Jun 2007.

Nyata aktor kacak ini tidak mudah melatah apabila diajukan apakah komen isterinya apabila isu tangkap khalawat itu timbul diawal perkahwinan mereka.


"Alhamdulillah saya bersyukur sangat dia (Tina) sangat memahami malah dia banyak bagi saya kata-kata semangat agar saya tabah dalam menghadapi semua perkara ini.
"Bukan dia sahaja malah, ibu bapa serta keluarga mertua saya juga sentiasa memberi sokongan moral kepada saya. Kadang-kadang saya rasa cukup terharu," kata pelakon drama Sephia ini.
Ditanya adakah ini tanda keretakan bahtera perkahwinan yang baru dibina, Ako berkata:
"Soal ini tidak timbul. Dia (Tina) lebih kenal siapa saya. Saya tak perlu nak jelaskan kepada semua orang. Cukup jika dia dan keluarga saya tahu apa yang sebernarnya terjadi."


0 comments:

Post a Comment