Nabila enggan ikut jejak langkah Amy Search?

LAGU 'X-Ray' nyanyian anak perempuan kepada rocker terkenal tanahair, Amy Search ini saban hari semakin kerap diputarkan di radio-radio. Tidak dinafikan, lagu yang 'catchy' ciptaan sepenuhnya oleh Edry Hashim itu cukup sesuai dengan 'jiwa' Nabila Huda.

Meskipun lagu tersebut makin mendapat tempat di hati ramai peminat muzik tempatan, populariti yang diraih oleh lagu itu nyata mengejutkan tuan empunya diri, apatah lagi Nabila sendiri tidak pernah meletakkan harapan yang tinggi agar lagu 'X-Ray' itu berjaya mencuri tumpuan ramai.

"Lagu single itu memang sudah lama saya rakamkan. Rasanya lima bulan sebelum saya berkahwin. Itu pun atas cadangan Papa. Kebetulan pula saya memang minat menyanyi, jadi saya 'try' sajalah.

"Tapi memang tidak terlintas langsung di fikiran saya untuk hasilkan album penuh. Saya tidak bersedia ikut jejak langkah Papa bergelar penyanyi walaupun dia sendiri cukup 'supportive'," kata pelakon berusia 24 tahun ini.

"Setakat diundang untuk buat 'show', saya rasa tidak menjadi satu kesalahan. Tetapi apapun, bidang lakonan tetap menjadi keutamaan saya," kata Nabila.

0 comments:

Post a Comment