Nubhan Sanggup Dirinya Dilelong


Idea ini sebenarnya datang daripada pengurus Nubhan sendiri, Vernon Kedit. Kata Vernon, selalunya orang nak lelong baju, gaun, kasut dan aksesori tetapi demi satu kelainan, dia mahu memberikan peluang kepada peminat Nubhan untuk 'membeli' Nubhan dengan harga paling tinggi.

Kemudian, untuk tempoh beberapa lama, mereka boleh membuat apa saja kepada Nubhan kecuali sesuatu perbuatan yang di luar batasan kemanusiaan atau dianggap melampau. Itulah komitmen Nubhan demi membantu Tabung NSTP Untuk Gaza.

"Sesiapa yang menawarkan Nubhan dengan 'harga' yang paling tinggi, dia akan mampu meluangkan masa bersama Nubhan untuk beberapa ketika pada satu tarikh yang sesuai kelak. Tapi janganlah suruh dia buat kerja-kerja yang berat atau 'mendera' Nubhan sebab dia pun baru pulih daripada sakit belakangnya.


Acara lelong itu akan berlangsung esok, Sabtu, 31 Januari di Amcorp Mall, Petaling Jaya antara jam 10 pagi hingga 6 petang. Bagaimanapun kata Vernon pada hari itu, hanya gambar besar Nubhan yang menjadi pengganti diri untuk acara lelongan kerana kebetulan Nubhan berada di Kota Kinabalu untuk menjayakan konsert uji bakat Akademi Fantasia 7 (AF7).

0 comments:

Post a Comment