"mulia" sungguh hati fasha





Mulia sungguh hati Fasha Sandha apabila sudi memikirkan nasib yang menimpa Nora Danish.

Aku 'terasa sebak' apabila membaca keprihatinan Fasha apabila dia bersimpati dengan tekanan yang diterima oleh Nora apabila Melodi menyiarkan footage kantoi dia dan bekas suami Nora, Jejai, pulang daripada bercuti di Thailand dan gosip lain berkaitan hubungan diaorang.

Kata Fasha, Nora mungkin tertekan apabila membaca gosip dia dan Jejai. Walhal keadaan sebenar, Nora tengah enjoy sakan dengan status barunya sebagai ibu kepada seorang anak lelaki yang comel.

Bukan itu saja, Nora sebenarnya masih disayangi lagi oleh Jejai kerana hubungan dia dan Jejai masih baik selepas kelahiran zuriat mereka.

Tambah pula, bekas ibu mertua Nora makin sayang kepada Nora dan cucunya. Hai, mana nak dapat bekas mak mertua baik macam tu yang jauh panggang dari api daripada Mak Dara dalam filem Ibu Mertuaku! Memang rezeki Noralah sebab hatinya putih.

Aku rasa Fasha cuba alihkan tumpuan wartawan dan peminat daripada cerita footage kantoi Melodi itu kepada isu tiba-tiba cuba bersimpati dan berbaik sangka pula kepada Nora sebab Nora sendiri tak pernah ambik pot pasal isu itu dan dengan siapa Jejai hendak kahwin kelak.

Atau dia sengaja mahu memanaskan semula nama nya yang telah "sejuk" dengan mengatakan yang dia sendiri rasa tertekan. Bukankah semua ini bermula dengan cerita kononnya fasha tertekan, diikuti dengan balasan dari nora danish yang tak heran dengan simpati fasha kepadanya.

0 comments:

Post a Comment