Saerah buat album duo dengan Saida





Bercerita tentang album duonya itu, tiga lagu solo dan dua lagu duonya bersama Saida merupakan antara lapan buah lagu yang dimuatkan di dalamnya.

“Setakat ini, saya sudah mempunyai dua buah lagu single iaitu Hero Wayang dan Akhir Cinta. Sekarang, saya masih lagi mengumpul material untuk lagu-lagu lain,” tutur Saerah yang gemarkan konsep pop balada.

Memandangkan dua lagunya telah diputarkan di radio, Saerah berkata dia bersyukur kerana penerimaan pendengar bukan sahaja melibatkan orang tempatan malah turut serta orang Singapura.

“Alhamdulillah, sekarang saya mendapat maklumbalas yang baik dari pendengar di Singapura dan lagu saya juga telah berjaya memasuki carta lagu di radio.

“Ini membuktikan peminat sudah mula menilai dan melihat bakat yang ada. Saya juga berharap tidak akan dikaitkan lagi dengan Kak Siti,” ujar Saerah.

Usaha Saerah tidak sampai di situ sahaja keraan dia sebolehnya ingin cuba merapatkan hubungan dengan peminat dan menarik perhatian orang ramai agar dirinya lebih dikenali.

0 comments:

Post a Comment