Sarah Raisuddin Berang!



Siti Sarah kali ini ingin di kenali sebagai Sarah Raisuddin, umpama kelahiran baru katanya.

Siti Sarah, 25, kali ini akan muncul dengan imej terbarunya, dan ketika ini Sarah sedang sibuk menghasilkan album terbarunya, yang akan dipasarkan tidak lama lagi.

Anak gadis muda ini sangat lantang ketika disoal mengenai kekejaman Israel terhadap Gaza, "Binatang pun tahu kasih sayang " tegasnya. "Kita perlu membantu meringankan beban bukan menambahkan beban mereka, boikot lah barangan Israel itu saja yang kita mampu bantu, jangan cakap sahaja tapi kita sendiri buat!" jelasnya.

"Sebagai umat islam kita haruslah membantu sesama sendiri, dan janganlah hanya bercakap saja, tetapi tiada perkara yang lakukan atau pun membantu mereka, bukan nak pergi perang tapi bantu setakat yang mampulah" ujarnya.

Anak kelahiran Perak ini tidak gentar untuk berjuang walaupun keadaan ekonomi sedikit teruk namun untuk menghasilkan album terbarunya ini bukan hanya untuk jualan sahaja, tetapi minat dan semangat yang mendalam terhadap nyanyian anak seni ini tidak pernah luntur sama sekali.

Sarah kali ini akan membuat satu kejutan selepas album terbarunya siap dipasarkan, apa pun sama-sama kita nantikkan, kemunculan terbaru Sarah Raisudin.

kredit:jomstar

0 comments:

Post a Comment