Misha Dituduh Diva Oleh Blogger


“Saya sebenarnya tidak ambil pusing tentang apa yang diperkatakan hinggalah pihak itu menulis yang tidak relevan dan tindak-tanduknya membawa kepada yang negatif. Tidak pula dia datang berjumpa saya untuk mendapatkan penjelasan. Seperti dia membaca cerita orang lain dan dari situ membuat ulasan,” cerita Misha Omar tentang seorang blogger yang tidak dikenalinya tetapi telah menulis perkara buruk tentang dirinya.

Tambahnya, telah berlaku beberapa insiden baru, antaranya ketika di Hot FM Big Jam yang berlangsung baru-baru ini di Johor. Blogger tersebut telah mengambil gambarnya tanpa kebenaran atau sebarang amaran ketika dia sedang menyarungkan sehelai baju luaran.

“Dalam situasi begitu, sudah tentu kakak bertindak. Dia pun meminta maaf dan beredar dari situ. Tapi lepas itu, di blognya pula, diluahkan rasa tidak puas hatinya, menuduh saya berlagak diva.”

“Sebagai seorang blogger, dia bebas menulis apa saja tapi jangan ikutkan perasaan kerana ia akan membawa parah. Kalau ruangan gosip, mungkin sukar dikesan siapa penulisnya tetapi berlainan untuk seorang blogger. Jika perkara ini dibawa ke undang-undang, ia akan membawa padah kepada individu itu. Saya tidak mahu panjangkan isu ini tetapi mata masih memandang. Nasihat saya kepada yang menulis, jangan mudah membuat persepsi. Tulis berdasarkan kebenaran dan fakta. Saya ada tahap kemarahan saya, sekarang ini hanya baru sikit saja.”

Tentang tuduhan blogger tersebut yang dia telah ketawakan baju yang dipakai Siti Sarah ketika di konsert akhir MyStarz LG, jelas Misha, tidak akan dia memalukan dirinya dengan berbuat demikian di hadapan umum. Dan jika benarlah itu yang dilakukannya, akan diakuinya perbuatan itu.

kredit: gua.com.my

p/s: aku tahu siapa blogger tu..huhu


0 comments:

Post a Comment