Program realiti papar kehidupan Diana di PLKN

Kehidupan tiga artis remaja, Diana Danielle, Suki dan Aliff Satar ketika menjalani Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) yang bakal bermula pada 19 Mac ini akan dirakamkan dan disiarkan dalam bentuk program realiti di 8TV.

"Tujuan ia dijadikan dalam bentuk program realiti ialah untuk memaparkan pembabitan artis-artis dalam PLKN dan pada masa yang sama dapat menunjukkan kepada remaja di luar sana bagaimana kehidupan sebenar di PLKN.

"Buat masa ini, saya belum lagi menerima surat pengesahan daripada JLKN. Malah, lokasi kem saya ditempatkan juga masih belum saya ketahui.

"Tetapi, memang nama saya sudah disenaraikan...ada yang kata saya ditempatkan di Sarawak la, Sepang la...saya tidak kisah di mana-mana pun.

"Cuma saya akui, perasaan gementar tu memang ada apatah lagi saya tidak pernah berjauhan begitu lama dengan ibu saya.

"Tetapi, itu bukan alasan untuk saya tidak sertai program ini. Ia pasti akan jadi pengalaman baru buat saya kelak," kata Diana yang ketika ini sedang sibuk menghabiskan penggambaran filem Magika, sebelum menyertai PLKN selama tiga bulan.

Sebelum ini, Diana pernah tersenarai sebagai peserta PLKN pada sesi pertama program itu, Disember lalu. Tetapi dia memohon untuk membuat penangguhan kerana terikat dengan jadual seni.

Aliff dan Suki juga pernah tersenarai dalam sesi PLKN sebelum ini, namun mengutarakan alasan yang sama dan turut meminta penangguhan.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment