Adila tabah lepas putus tunang

Adila atau Nas Adilla Mohd. Dan kembali aktif menyanyi selepas menyertai pertandingan realiti Akademi Fantasia 7 (AF7).

Namun ada harga yang harus dibayarnya sebaik program itu berakhir. Nas kini sudah bebas tanpa ikatan pertunangan.

"Selepas tamat AF7, saya dah buat keputusan untuk memutuskan pertunangan sebab masalah yang kami lalui tidak dapat diselesaikan.

"Memanglah sedih, tapi saya harus lalui kehidupan seperti biasa. Kini saya tidak mahu fikirkan pasal perkara itru sebaliknya mahu tumpu pada kerja," kata Adila.

Namun sehingga saat ini saya masih menyimpan cincin pertunangan yang diberikan dulu. Adila bertunang pada 26 Oktober 2008.

"Saya dan tak pakai lagi cincin itu kerana kami sudah putus tunang. Tunang saya sudah tahu pasal perkara ini, tapi kami belum sempat mengembalikan kerana ada lagi masalah yang timbul," kata Adila.

Adila mengakui isu kononnya tunangnya, Azizul Azri Baharin sebagai kerabat DiRaja dari Kedah antara punca yang membawa kepada timbulnya masalah itu.

"Selepas bertunang, saya malu apabila isu tunang saya kerabat Di Raja dari Kedah timbul. Apatah lagi ia tidak benar.

"Akibat insiden itu reputasi saya jatuh dan ia menjejaskan kerjaya saya.Saya juga malu dengan kejadian itu.

"Ada juga yang mengutuk saya dengan berbagai kejian. Memang malu, tapi saya juga kena jaga air muka banyak pihak termasuk pihak sebelah tunang saya.

"Selepas itulah mula timbul masalah demi masalah. Ada juga rasa tertipu dengan kejadian itu membuatkan kami menyiasat latar belakang tunang saya," kata Adila.

Dia harap perkara ini dapat diselesaikan secara baik kerana dia tidak mahu perkenalan selama empat tahun itu berakhir dengan perbalahan.

kredit:mangga online

0 comments:

Post a Comment