almy harap hubungan dengan Fizz berakhir dengan perkahwinan

Sudah lebih dua tahun Almy dan kekasihnya, Fizz, menjalinkan hubungan cinta. Dalam tempoh itu, kata pelakon ini, dia akui ramai yang bertanyakan bila dia dan Fizz akan mendirikan rumahtangga.

Namun, khabar angin yang bertiup baru-baru ini yang mengatakan dia dan Fizz sudah berpisah nyata mengejutkan dirinya. Ujar Almy, dia tidak tahu bagaimana kisah itu tercetus sedangkan hubungannya dan aktor itu masih seperti biasa.

"Kami masih 'ok' sebenarnya. Biasalah adat berkasih mesti ada pasang surutnya juga. Tapi tidaklah seperti yang dikhabarkan itu.

"Mungkin sebab sejak kebelakangan ini kami jarang menghadiri mana-mana majlis bersama, tidak seperti dulu. Masing-masing sibuk dengan urusan sendiri, malah sekarang ini pun Fizz berada di Bali untuk penggambaran sebuah drama," kata Almy.

Ditanya mungkinkah jalan terbaik 'menghindari' gosip seperti ini ialah dengan membawa hubungan mereka ke fasa yang lebih 'tinggi', kata Almy:

"Tentang hal perkahwinan, saya tidak mahulah komen panjang. Saya ni perempuan, jadi saya tunggu sajalah. Saya cuma berharap kasih kami seteguh Zamarul dan Diana yang akhirnya berkahwin juga setelah lapan tahun bercinta.

"Bagilah setahun dua lagi...barulah selesa untuk berbicara tentang perkahwinan," katanya

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment