Jom Undi Dayana & Feeya sekarang





Cuma ada 2 hari dari sekarang untuk anda mengundi siapakah yang akan layak ke peringkat seterusnya, program realiti TV terbaru terbitan Astro Ria, Anak Wayang.

Adakah Nur Dayana Kamsun Baharin (Dayana) ataupun Nor Shafiza Iskandar Azizan (Feeya)?

Mereka berdua adalah 2 peserta yang telah berjaya dipilih oleh 3 juri professional, Rashid Sibir, Nasha Aziz dan AR Badul pada minggu pertama Pentas Anak Wayang yang disiarkan di Astro Ria, malam tadi.

Kejayaan itu sekali gus mengetepikan 3 lagi peserta lain iaitu Norria Adelina Abdullah (Delina), Juwieta Haniem Rahmat (Juwita) dan Widya Irani Mohd Nasir (Widya) yang telah sama-sama memegang watak sebagai jururawat

Selain peranan jururawat yang diarahkan oleh Profesor A Razak Mohaideen, kelima-lima peserta telah diuji dengan 2 lagi tugasan secara spontan yang perlu mereka lakukan di hadapan juri dan penonton.

Untuk babak pertama, peserta perlu melakukan watak mengikut situasi yang dipilih sendiri oleh peserta bersama-sama gandingan mantap pelakon berpengalaman, Amyza Aznan dan Ery Putra.

Bagi babak ke-2 pula, kredibiliti mereka sebagai pelakon berbakat di nilai menerusi lakonan di hadapan skrin hijau bersama-sama pelawak popular, Johan
kredit:murai.com.my

0 comments:

Post a Comment