Rossa takut bergelar janda



Rossa dan suaminya Yoyok sudah setahun tidak tinggal sebumbung. Rossa juga terbuka mendedahkan statusnya yang tergantung tidak bertali. Namun dia tidak memikirkan pasal perceraian.


"Tidak saya belum lagi memfailkan perceraian," kata Rossa pasal kesudahan rumah tangganya kepada media Malaysia dalam sidang akhbar di Kuala Lumpur 22 Jun lalu.

Rossa mengakui dia sebenarnya takut untuk bergelar janda kerana bimbang pandangan negatif masyarakat terhadap wanita yang memegang status itu, lebih-lebih lagi seorang selebriti sepertinya

Namun dia pasrah sekiranya suatu hari nanti rumah tangganya berkesudahan macam itu dan akan memastikan dirinya kuat menghadapinya apabila detik itu datang dan tidak akan mempedulikan apa yang orang nak kata.

"Walaupun saya terbuka membicarakan pasal status saya, tapi saya masih menyimpan masalah yang kami lalui. Biarlah hanya kami sahaja yang tahu apa masalah di antara kami. Saya sebenarnya masih cintakan Yoyok dan kami masih berjumpa.

"Kami ada anak dan kami tidak mahu anak kami menjadi mangsa masalah yang kami lalui," kata Rossa yang turut ditemani ibu dan anaknya Rizky Ramadhan sepanjang seminggu di Malaysia

kredit:mangga online

0 comments:

Post a Comment