Saya memang ada sayang seseorang - Ella


KIRA-KIRA dua tahun lalu, Ratu Rock Negara ini pernah membuat pengakuan di majlis pelancaran albumnya, Rama-Rama, bahawa hatinya sudah dimiliki seseorang dan berhasrat untuk mendirikan rumahtangga pada tarikh 31 Julai 2007 bersempena dengan hari lahirnya yang ke-41 ketika itu.

Tahun silih berganti dan bulan hadapan, Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminuddin akan menginjak usia 43 tahun. Dan nampaknya, kisah cintanya itu juga terus 'lenyap' begitu saja. Malah selepas itu penyanyi ini juga dilihat lebih gemar mengelak daripada berbicara tentang cinta apabila subjek itu diajukan oleh media.

"Memang saya ada sayang seseorang. Dia tiada kena-mengena dengan industri hiburan, tapi dia memang meminati muzik," luah Ella, ringkas.

"Insya-Allah bila masanya tiba, saya akan bagitahu. Bukan sengaja nak berahsia, tapi saya rasa bukan sekarang untuk bercakap tentang ini.

"Saya perlu 'respect' keluarga dia dan saya juga. Lagipun rezeki, ajal maut ditentukan Tuhan, jika ada nanti, adalah," ujarnya.

Diajukan soalan tentang perancangannya untuk mendirikan rumahtangga, tutur Ella, dia belum terfikir untuk berbuat demikian dalam masa terdekat ini.

"Bukannya saya takut dengan perkahwinan. Sudah tentu kalau boleh saya nak kahwin secepat mungkin. Tapi ini semua Tuhan yang tentukan," katanya.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment