Fasha Umum bakal suami September ini


Fasha telah dia membuat pengakuan akan mendirikan rumahtangga kemungkinan pada awal tahun depan.

Ada juga yang mendakwa pelakon ini sebenarnya telah pun berkahwin. Namun, bagi Fasha sendiri, dia lebih senang untuk terus mengunci mulut tentang perkara tersebut termasuklah siapa pilihan hatinya itu.

Di dalam sebuah akhbar tidak lama dulu, Fasha mengaku akan bertunang pada September ini dengan seorang ahli perniagaan dan menafikan bakal suaminya itu ialah duda mahupun suami orang.

Fasha turut menafikan dia mempunyai hubungan dengan hartawan, Datuk Shafik Rizaal Saaban, atau Datuk S serta Rizal Ashram Ramli, yang juga merupakan bekas suami pelakon, Nora Danish.

"Saya memang tidak mahu lagi bercerita tentang perkahwinan...belum tiba masanya untuk saya bercakap mengenai hal itu. Lagipun, kekasih saya juga tidak mahu saya terlalu bercerita tentang perkahwinan kami.

"Insya-allah, saya akan adakan sebuah sidang media ringkas pada bulan September ini untuk rakan-rakan media dan kenalan rapat. Di situ nanti saya akan cerita tentang majlis perkahwinan kami itu.

"Buat masa ini, biarlah orang terus berteka-teki siapa lelaki itu dan bila tarikhnya. Tetapi, ingin saya tegaskan di sini, meskipun saya tidak dedahkan siapa kekasih saya, itu tidak menghalang kami untuk keluar 'dating' seperti biasa.

"Kami tetap berpegangan tangan...pergi menonton wayang bersama. Saya tidak pernah menyembunyikan hubungan kami," ujar Fasha yang menambah persiapan sempena majlis bersejarahnya itu masih lagi di peringkat awal.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment