Rebecca nak jadi diri sendiri



Pelakon ini memang cantik, begitu juga namanya. Tapi bila Rebecca mengenakan baju terbelah yang menampakkan belakang badan dan bahagian rusuknya, ada yang mempertikaikan tindakan itu sangat kontra dengan nama Nur Al-Islam. Dia juga sering berpakaian seksi sebelum ini.

"Saya malas nak komen sebenarnya sebab rasa perkara ini agak lucu. Saya menjadi diri saya sendiri dan selesa dengan pemakaian saya," ujar Rebecca, 23.

Adik-beradik Rebecca memang mempunyai nama yang unik seperti Idi Amin, 37, Hafiz Al-Alsad, 36, Yasser Arafat, 33, Muammar Gaddafi, 32, dan Al-Malik Hussein, 20. Kakaknya yang berusia 25 tahun bernama Farah Nur Hidayah.

"Bagi saya yang penting adalah saya bahagia dan orang terdekat tahu hati saya. Saya juga tidak rasa saya seksi. Kebanyakan orang hanya memuji saya cantik selain seksi," akui Rebecca.

Rebecca atau manja dipanggil Becca merasakan baju yang dipakainya sewaktu Parti Selebriti Kosmo! baru-baru ini unik. Baju itu direka Calvin Thoo.

"Selalunya orang hanya terbuka di bawah atau depan. Nampak lurah di depan atau tayang kaki. Saya mahukan kelainan dan merasakan bukaan di belakang baju itu lebih cantik dan unik."

kredit: kosmo

0 comments:

Post a Comment