Ashraf masih sayang Sherry



BAIK Sherry Ibrahim mahupun Ashraf Muslim, kedua-duanya boleh dikatakan sebagai pasangan pelakon yang berpisah secara baik selepas masing-masing bercinta selama lebih dua tahun.

Tiada perasaan untuk mengungkit kisah cinta antara satu sama lain sebaliknya hanya berserah kepada takdir Tuhan yang sememangnya mereka tidak ada jodoh untuk sampai ke jinjang pelamin.

Namun begitu, pasangan bekas kekasih ini masih lagi berhubung antara satu sama lain dan cukuplah lebih selesa menjalinkan hubungan sebagai kawan.

Sebelum ini, Sherry, 26, pernah mengaku walaupun dirinya sedang cuba membiasakan diri tanpa Ashraf di sisi, namun dia tidak nafikan, sukar untuk membohongi diri sendiri tentang 'kesunyian' yang melanda dirinya.

Begitu juga dengan Ashraf, 28, walaupun perpisahan mereka telah berlalu sejak lebih tiga bulan lalu, dia akui dirinya masih menyayangi bekas kekasihnya itu.

“Kadangkala diri kita tidak sempurna, jadi masing-masing buat keputusan untuk berpisah secara baik. Kami kena redha kerana cinta tidak boleh dipaksa.

“Memang saya masih menyayanginya tetapi nak buat macamana kerana itu sahaja jalan penyelesaiannya.

“Bagaimanapun, kami masih berkawan dan baik dengan keluarga antara satu sama lain cuma tidak serapat dulu,” katanya yang baru pulang dari mengerjakan umrah semasa Hari Raya baru-baru ini.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment