Elak salah faham


“Saya akan bercakap apabila sampai masanya dan ketika itu saya akan luahkan secara rasmi dan telus bagi mengelak fitnah atau salah faham.

“Yang boleh saya kongsi setakat ini, hubungan ini terlalu berat dugaan dan cabarannya. Sebagai orang lebih tua dan lebih lama dalam industri, saya rasa keadaan ini sampai ke tahap yang menyedihkan saya.

“Sukar untuk saya jelaskan, senang cerita hubungan ini terlalu banyak tekanan daripada pelbagai aspek. Apa yang buat saya sedih dan kecewa bila kebanyakan masalah bukan berpunca daripada kami tetapi daripada orang luar. Mereka tidak mengambil kira Scha masih baru dalam industri dan dalam proses kematangan.

“Perkara sebegini bukan pertama kali berlaku, justeru saya kena lebih matang menanganinya daripada semua sudut dan membuat penilaian secara menyeluruh. Cara terbaik mengatasi perkara ini adalah dengan banyak bersabar dan bebas pengaruh luar bagi memastikan setiap keputusan adalah yang terbaik.

“Saya tidak mahu ulas panjang, nanti diperbesar-besarkan dan ia jadi mengarut. Cukup-cukuplah tekanan yang diberi dalam hubungan ini oleh pihak media dan masyarakat,” kata Fahrin yang dihubungi baru-baru ini.

Aktor dan pengacara terkenal ini mengaku hatinya terguris apabila terpaksa berdepan sekali lagi situasi sama seperti sebelum ini, apatah lagi usianya mencecah angka 30, di mana dia bersedia menyunting wanita idaman untuk dijadikan suri hidup.

Namun sebagai manusia, pengacara program realiti Sehati Berdansa ini terpaksa akur tidak semua yang dirancang akan berjalan lancar. Sesekali, pasti diuji badai sebelum bertemu cahaya kebahagiaan

“Siapa yang tidak kecewa, apatah lagi bila ada campur tangan orang luar. Saya tidak faham mengapa ada yang suka cakap bukan-bukan mengenai saya. Apa yang saya belajar sepanjang bergelar anak seni, macam mana baik kita bawa diri, tetap ada orang cuba burukkan kita.

“Khabar angin yang tak betul ditokok tambah dan dijadikan sensasi. Saya sudah biasa dengan situasi ini, tetapi mungkin tidak bagi Scha.

“Saya seorang yang tegas dan tidak mudah terpengaruh dengan kata-kata orang sekeliling. Kalau sudah suka seseorang, saya tak peduli, biarpun ada cerita kurang enak sampai ke telinga. Sekali bercinta, saya akan bagi sepenuh komitmen dan sama sekali tidak akan membuat penilaian pendek.

kredit:hmetro

0 comments:

Post a Comment