ZAQUAN ADHA Pemain Cinta Yang Hebat?




Sebagai selebriti sukan paling popular dewasa ini, adakah ia menjadi tiket kebebasan bagi anda untuk melakukan apa sahaja perkara yang diinginkan, dengan alasan anda masih muda, patut menempuh perkara-perkara sebegini sebagai pengalaman?
ZA: Masih muda dan dikenali bukan alasan atau peluang untuk saya melakukan apa sahaja. Bagi saya, semakin ramai orang mengenali diri kita, lagilah kita perlu menjaga segala perilaku dan perangai. Sangat penting untuk imej dan reputasi saya sebagai ahli sukan.

Contohnya, bila ada yang kata saya kaki perempuan, susah nak perbetulkan persepsi orang. Memang tidak dinafikan saya berkawan dengan beberapa perempuan. Hubungan kami hanya sekadar berkawan, tetapi mereka anggap lebih daripada itu. Tetapi jika saya menyukai seseorang perempuan itu, saya akan berkawan rapat dan menilai diri mereka dulu.

Jika tiada keserasian, saya tidak akan tinggalkan tetapi masih menganggap mereka kawan.Masalah atau perkara ini timbul apabila orang yang melihat saya dengan kawan perempuan berlainan, mereka terus membuat andaian, saya jenis kaki perempuan.

Baru-baru ini tersiar di akhbar kisah anda diserang teman wanita. Kenyataan yang dikeluarkan dalam artikel tersebut menunjukkan anda benar-benar bersalah dan tanpa penjelasan daripada anda sendiri. Boleh jelaskan tentang perkara ini?
ZA: Sebenarnya bukan diserang, dia datang kerana minta penjelasan mengenai hubungan kami. Memang masa itu saya dan dia sudah tiada apa-apa hubungan. Apa yang mengecewakan saya, apabila artikel yang keluar membuat penyataan “Habis madu sepah dibuang”, menunjukkan seolaholah saya betul-betul jahat.

Walau bagaimana pun saya tak mahu salahkan sesiapa dalam soal ini, tetapi ia tidak adil kepada saya. Orang yang menulis hanya mendengar daripada sebelah pihak sahaja tanpa bertanyakan saya perkara sebenar yang berlaku.

Mungkin ada pihak yang berada di tempat kejadian cuba mengadaadakan cerita yang tidak betul. Sepatutnya soal ini tidak perlu diperbesarkan kerana apa yang berlaku ini hanya antara saya dan bekas teman wanita.

kredit:karangkraf/maskulin

0 comments:

Post a Comment