Liyana Jasmay nyanyi OST duhai si pari pari



video klip terbaru Liyana Jasmay bertajuk “Aku Jatuh Cinta” (Facebook), juga merupakan soundtrack untuk filem Duhai Si Pari Pari yang akan menemui penonton pada 31 Disember 2009. Filem yang bergenre komedi khayalan ini dibarisi pelakonkan hebat seperti Que Haidar, Liyana Jasmay, Nabila Huda, Remy Ishak, Harun Salim Bachik serta dibantu oleh Datuk Aziz Satar, Zizan Raja Lawak, Farid Kamil, Hans Isaac dan Din Beramboi.

Sedikit sinopsis Duhai Si Pari Pari, mengisahkan Syadon (Que Haidar) seorang pemuda lurus bendul yang ditakdirkan dia terjatuh cinta dengan Mala (Nabila Huda). Namun tanpa pengetahuan Syadon, Mala punya agenda jahat bersama rakannya Budi (Remy Ishak) untuk mengaut wang simpanan Syadon.

Walaupun Syadon hanya pekerja di stesen minyak, dia cukup pandai berjimat. Selepas ditipu Mala, Syadon masih tidak percaya Mala bersekongkol dengan Budi. Selepas dibelasah dan dibuang ke lorong gelap oleh Budi, Syadon terjumpa sebuah teko ajaib yang dihuni si Pari Pari (Liyana Jasmay). Pari Pari kemudian mengharapkan cinta dari Syadon. Pada masa yang sama, ayah Pari Pari iaitu Para Para (Harun Salim Bachik) mengesan anaknya yang lama menghilangkan diri. Kerana percaya Syadon adalah cinta sejatinya, Pari Pari enggan pulang dan menerima sumpahan dari Para Para. Apakah yang terjadi selepas itu?

0 comments:

Post a Comment