Chef Sentap Dgn Liyana Jasmay

Baru-baru ini, Liyana Jasmay ada mengulas tentang harga makanan yang sangat mahal di Restoran Ikan Sungai, milik bapanya dan seorang lagi rakan kongsi, iaitu Chef Kamarul. Dalam kenyataan Liyana, dia ada menyebut yang dia tidak layak memberi ulasan kerana restoran itu tidak ada kena-mengena dengan dirinya.


Tetapi dalam masa yang sama, Liyana turut memberi komen yang agak pedas. Kenyataannya berbunyi, “Nasihat saya, kalau rasa restoran itu mahal, jangan paksa untuk datang makan di situ.”


Mungkin bagi Liyana kenyataannya itu biasa sahaja, tetapi lain pula bagi rakan kongsi bapanya, Chef Kamarul. Sumber Cik Andalusia memberitahu, Chef Kamarul telah menghubungi sebuah akhbar untuk meluahkan rasa tidak puas hatinya itu.


Menurut Chef Kamarul, Liyana tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan sebegitu. Baginya, pelanggan harus diutamakan dalam perniagaan. Kata-kata Liyana sedikit sebanyak boleh membuatkan pelanggan berasa terkilan.


Bagi Cik Andalusia, betul juga apa yang dikatakan oleh Chef Kamarul itu. Kenyataan Liyana seolah-olah ingin memberitahu, kalau tidak mampu membayar harga makanan di restoran tersebut, jangan sesekali datang menjamu selera! Nasib baik Cik Andalusia tidak makan ikan sungai.

kredit:gua.com.my

0 comments:

Post a Comment