6 mentor "MENTOR MUSIM KEEMPAT"








Enam mentor iaitu Azmeer, Mus (May), Joe Flizzow, Ziana Zain, Mas Idayu dan Dayang Nurfaizah diperkenalkan untuk mengendalikan program Mentor musim keempat mulai Februari ini

sesi ujibakat Mentor musim keempat akan bermula pada 21 Februari sehingga 21 Mac ini bermula pukul 10 pagi hingga 5 petang.

Dua destinasi di Malaysia Timur akan dilakukan secara berasingan iaitu di Promenade Hotel, Kota Kinabalu (21 Februari) dan Merdeka Palace, Sarawak (28 Februari).

Seterusnya, ujibakat Mentor akan berlangsung di Sri Pentas, TV3 dimulai dengan mentor pertama Ziana Zain pada 6 Mac, Mas Idayu (7 Mac), Mus May (13 Mac), Azmeer (14 Mac), Joe Flizzow (20 Mac) dan Dayang Nurfaizah (21 Mac).

Antara keenam-enam mentor itu, penyanyi Ziana menjangkakan ramai golongan ‘adik-adik’ atau lelaki lembut akan menyertai sesi ujibakat yang dikendalikan olehnya.

Menurutnya, setiap kali konsert yang diadakan sebelum ini, ramai golongan ‘adik-adik’ yang datang.

“Golongan ‘adik-adik’ mesti ramai yang akan datang ke sesi ujibakat Mentor kendalian saya nanti sebab mereka selalu datang semasa konsert saya.

“Saya pun tak tahu bagaimana mereka boleh meminati saya. Apabila saya tanya kenapa minat saya, mereka kata sebab suka tengok fesyen dan mekap saya. Dari situ, segala ekspresi diri saya menjadi ikutan mereka.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment