Memey: Tidak Benar Kahwin 6 Jun

Sehingga hari ini, Memey Suhaiza dan Norman Hakim masing-masing menafikan wujud hubungan cinta di antara mereka. Namun keakraban yang ditonjolkan menyebabkan wujud pelbagai spekulasi tentang perhubungan mereka. Terbaru pasangan itu dilaporkan bakal mendirikan rumahtangga pada 6 Jun ini.

Berkesempatan bertemu Memey baru-baru ini, dia menafikan khabar angin yang bertiup kencang itu. Namun dia mengakui mendengar spekulasi tersebut dan menganggapnya sebagai satu gurauan daripada peminat.

"Memang macam-macam tarikh yang mereka berikan. Terbaru, saya dikatakan akan berkahwin pada 6 Jun ini. Memang tak masuk akal sebab saya sekarang tengah sibuk dengan penggambaran beberapa buah drama. Kalau saya nak kahwin dalam masa terdekat, sudah pasti saya sedang buat persiapan sekarang.

"Tapi apa yang diceritakan itu memang tidak benar dan hanyalah sekadar khabar angin sahaja. Kalau saya betul-betul mahu berkahwin, saya sudah pasti akan memberitahu pihak media.

Lagipun cerita kahwin adalah cerita yang baik dan saya mesti kongsi kegembiraan tersebut dengan peminat saya," katanya tersenyum.

Dijolok dengan pertanyaan bilakah dia akan mengakhiri zaman bujang dengan insane tersayangnya itu, Memey menjelaskan, dia dan Norman masih di peringkat berkawan dan saling mengenali hati budi masing-masing.

Apa yang pasti buat masa ini mereka berdua tiada perancangan untuk mendirikan rumahtangga. Sebaliknya mereka masing-masing sibuk dengan kerjaya seni yang semakin berkembang.

kredit:gua.com.my

0 comments:

Post a Comment