Elyana bakal bertunang pada 11 Julai ini

HUBUNGAN cinta yang terjalin selama lebih tiga tahun itu pernah dilanda badai. Bagi Elyana, dia sendiri tidak menyangka kasih yang hampir retak itu nampaknya masih utuh. Ternyata dugaan yang melanda itu berjaya menguatkan lagi cinta Elyana dengan jejaka berusia 34 tahun itu.

Elyana dan kekasihnya yang bertugas sebagai pengusaha sebuah restoran sushi itu akan bertunang pada 11 Julai depan di Jeumpa D'Ramo, Bangsar, beberapa hari selepas hari lahirnya yang ke-22, iaitu pada 5 Julai.

saya sudah mengenali kekasih saya ini lebih tiga tahun. Perkara ini bukan main-main dan saya rasa memang dia adalah orang yang tepat untuk saya hidup bersamanya kelak.

"Mungkin apa yang kami alami sebelum ini telah banyak menguatkan hubungan ini. Saya akui, hubungan kami pernah 'goyah', malah selama beberapa bulan juga kami 'berpisah' akibat perselisihan faham.

"Tetapi, dalam tempoh itu, saya tidak nafikan susah untuk kami ambil keputusan berpisah dan buat haluan masing-masing...kerana perasaan sayang itu masih menebal. Alhamdulillah, nampaknya kami masih dapat mempertahankan juga percintaan kami ini," kata Elyana yang masih ingin merahsiakan nama jejaka tersebut.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment