Maya akhirnya sah isteri kerabat

Hanya dengan sekali lafaz, Tengku Shahreza Tengku Abdul Aziz, 38 dan Maya kini sah bergelar suami isteri pada majlis pernikahan mereka yang berlangsung di Masjid Darul Ehsan, Ampang, selepas Asar, hari ini (Jumaat).

Pasangan ini dinikahkan oleh Penolong Pendaftar Nikah Masjid Darul Ehsan, Muhamad Khairi Hussein manakala abang sulung Maya, Harris Faizal Ruslee bertindak selaku wali pengantin perempuan.

Pada majlis yang serba ringkas itu, pihak pengantin lelaki memberi tujuh dulang hantaran antaranya al-quran, telekung, cincin dan kasut serta dibalas sebanyak sembilan dulang hantaran termasuklah kereta kawalan jauh, kasut, kemeja, wangian, cincin dan tali pinggang.

Maya turut menerima mas kahwin sebanyak RM80 tetapi pelakon dan penyanyi itu bagaimanapun ingin merahsiakan wang hantaran yang diterimanya.

Majlis bersejarah pasangan itu telah disaksikan oleh kira-kira 100 tetamu terdiri daripada ahli keluarga, saudara-mara dan kenalan rapat kedua-dua belah pihak.

Turut hadir ialah rakan-rakan artis seperti Nadia Mustafa, Sharifah Zarina, Haiza, Ida Moin, Jaafar Onn, Haziq dan Den Wahab.

Maya yang ditemui sejurus berakhirnya majlis itu memanjatkan rasa syukur setelah hubungan cinta yang terjalin itu akhirnya disatukan dengan ikatan perkahwinan.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment