Azmir Arif :akhirnya impian tercapai


Sudah lama Azmir Arif mengidam memiliki album sendiri. Dia sedar kekurangan dirinya, namun menyedari ada bakat dan keupayaan Azmir nekad merakam lagu dengan kos sendiri.

Lagu Misteri Cinta Sakti ciptaan sepenuhnya Adnan Abu Hassan dirakam menggunakan wang sendiri. Ada beberapa stesen radio memutarkan lagu itu. Namun keupayaan Azmir belum lagi dipandang.

Kini penyanyi itu boleh menarik nafas lega apabila ada syarikat yang memberi kepercayaan untuk memasarkan albumnya.

Album mini berjudul Kurniaaan itu berjaya diterbitkan hasil kerjasama Azmir dengan Kriss Managemement, sebuah syarikat pengurusan dari Singapura.

"Saya sangat terharu kerana impian saya sudah menjadi kenyataan. Saya rasa macam tak percaya apabila saya sudah memiliki album sendiri.

"Saya akan bekerja keras untuk menempatkan diri saya sebaris dengan penyanyi popular lain," kata Azmir.

Albumnya memuatkan lagu-lagu Cinta Jasmin, Maafkan Aku, Bila Kau Jauh, Misteri Cinta Sakti dan sebuah lagu berentak tradisional, Zapin Kelana. Turut dimuatkan lagu Cinta Jasmin versi remix serta empat lagu minus one.

kredit:mangga online

0 comments:

Post a Comment