Emelda nak timang anak dua tahun lagi


AGENDA tahun 2009 ini bukanlah untuk menimang cahaya mata bagi aktres cantik Emelda Rosmila Abdul Hamid namun dia tidak menolak takdir andai rezeki anak itu tiba lebih awal.

Selepas diijabkabulkan pada 23 Mei lalu, isteri kepada pelakon dan pengarah Adlin Aman Ramli ini belum menunjukkan tanda-tanda hamil sekaligus menafikan dakwaan yang menyangka wanita mesra dengan panggilan Mel ini telah hamil.

Emelda yang ceria dihujung talian berkata: “Tunggulah dulu..lagi dua tahun baru saya bersedia dan merancang untuk menimang cahaya mata.

“Insya-Allah, kalau ada rezeki...sekarang saya pula sibuk dengan lakonan kerana tahun 2009 ini jadual kerja saya memang penuh.”

Jelas Emelda, selepas berkahwin aktiviti hariannya lebih sibuk berbanding sebelumnya sehingga nak buat sesi fotografi pun tak sempat.

“Mungkin sebab tu orang tak tau tentang cerita terbaru saya kerana jadual saya memang sangat padat.

Kata Emelda, sudah menjadi adat, kalau sebelum kahwin orang akan sibuk tanya tentang bila nak kahwin tetapi selepas kahwin orang akan tanya tentang anak pula.

“Perasaan saya berbelah bagi samada hendak ada anak atau tidak. Kalau dah ada anak, komitmen saya akan berubah.

“Sekarang saya mahu kumpul duit dulu untuk masa depan. Apabila sampai sasarannya dan kalau saya ada anak, saya akan fikirkan untuk berehat selama dua tahun.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment