Umie-Datuk K bertunang Selasa depan


kisah percintaannya dengan seorang tokoh perniagaan tersebar agak lama, akhirnya aktres jelita, Umie Aida dan kekasihnya, Datuk Khairuddin yang turut digelar Datuk K itu memilih tarikh 29 September ini untuk melangsungkan majlis pertunangan mereka.

"Majlis pertunangan kami akan berlangsung pada 29 September ini, pukul 8 malam di I-Zen Mont Kiara 1," kata Umie menerusi satu khidmat pesanan ringkas (SMS), hari ini.

Sebelum ini, media asyik berteka-teki tentang tarikh pertunangan pasangan ini. Setiap kali ditanya, Umie hanya menjawab : "Tengah dalam proses persiapan".

Namun, kisah tentang tarikh pertunangan mereka terus diperkatakan dan Umie sendiri ketika itu tidak menolak ramalan ramai kemungkinan akan melangsungkan majlis pertunangannya selepas Hari Raya Aidilfitri.

"Saya benar-benar tidak tahu. Apa yang pasti saya akan memaklumkan kepada media apabila sampai masanya," kata Umie.

Meskipun masih berahsia tentang majlis tersebut ketika itu, Umie bagaimanapun sempat menyuarakan impiannya untuk mengadakan majlis pertunangan dengan lelaki yang mesra dipanggil 'Abang K' olehnya itusecara sederhana.

Difahamkan, Umie juga bakal menggunakan khidmat pereka fesyen terkenal, Bill Keith untuk persalinan pada majlisnya itu nanti.

Pada 17 Mei lalu, majlis merisik antara Umie dan Datuk K telah diadakan dan ia dihadiri kaum keluarga terdekat kedua-dua belah pihak.

Datuk K sudah 15 tahun menduda dan mempunyai dua orang anak lelaki.

Umie bagaimanapun pada waktu itu lebih selesa untuk tidak terlalu bercerita tentang kekasihnya yang berusia pertengahan 40an itu dan hanya menjelaskan, lelaki itu "berkulit cerah dan berwajah Cina".

Dalam pada itu, sambutan Hari Raya tahun ini agak istimewa buat Umie kerana dia berpeluang berkunjung ke rumah kekasihnya itu di Bukit Mertajam, Pulau Pinang pada hari kedua lebaran.

Menurut Umie, dia turut membawa bersama dua anak angkatnya, iaitu Mohd Daniel Firdaus, 16, dan Mohd Zulhilmy, 15, serta adiknya.

kredit:mstar

0 comments:

Post a Comment