Nabil-Irma sah bercinta!

BELUM apa-apa lagi pelakon, pelawak dan pengacara Ahmad Nabil Ahmad atau Nabil, 26, diberi amaran agar tidak menjaja cerita tentang kisah peribadinya bersama pelakon cantik Irma Hasmie, 27.

Mana tidaknya, sekarang Nabil perlu melunaskan banyak komitmen di bawah Primeworks Studios Sdn. Bhd. iaitu mengacarakan program Studio Nabil, Ewah-Ewah (bersama Raja Azura), Pondok-Pondok dan tidak lama lagi program berbentuk ‘gameshow’ Harta Mania (bersama Nik Adruce). Hanya kadangkala sahaja Nabil akan turut serta mengacara program Melodi.

Nabil juga pernah mengatakan yang dia sebolehnya tidak mahu kisah cintanya digembar-gemburkan sehingga menenggelamkan karier seninya.

Patutlah Nabil kurang memberikan komen tentang Irma apabila disoal tentang cinta barunya itu.

Sebelum ini, Nabil pernah digosipkan bercinta dengan seorang pelajar kolej, Myra namun tidak sampai setahun, timbul pula gosip juara Raja Lawak Astro musim kedua ini dikatakan bercinta dengan Irma pula.

Namun, sama ada Nabil mahupun Irma menjawab mereka sedang mengenali antara satu sama lain.

Dalam masa yang sama, sumber terdekat Nabil mengesahkan finalis kategori Artis Baru Lelaki Popular dan Artis Komedi Lelaki Popular ABPBH2008 ini memang bercinta dengan bekas kekasih aktor Farid Kamil itu.

Menurut sumber itu lagi, Nabil terpikat dengan hati Irma yang baik dan lebih memahami karier seninya memandangkan wanita itu juga berkecimpung di dalam industri hiburan yang sama.

“Mereka telah menjalinkan hubungan kira-kira empat bulan lalu,” tambah sumber itu lagi.

0 comments:

Post a Comment