Saya takkan kawin dengan dia - mas



Pelik bila pada mulanya, Rock mengatakan Mas begitu sayang dan mencintainya sehingga tidak sanggup untuk melepaskan lelaki itu. Malah dalam kenyataannya seperti disiarkan akhbar ini pada Sabtu lalu, Rock memberitahu bahawa Mas pernah mengajak dia berkahwin.

Dalam kenyataannya, Rock mendakwa Mas bercadang berkahwin dengannya pada bulan Mac ini. Namun, lain pula cerita Mas. Dengan nada yang agak tegas, Mas memberitahu dia tidak pernah langsung memikirkan untuk berkahwin dengan lelaki itu yang juga merupakan pelakon tambahan.

"Bila saya nak kahwin dengan dia? Sikit pun saya tak pernah merancang untuk berkahwin apalagi dengan lelaki yang bernama Rock. Saya tak pernah merayu kepada seorang lelaki untuk berkahwin dengan saya.

"Bunyinya agak keterlaluan. Seolah-olah saya tak ada maruah dan tidak ada keluarga sehingga dia berani memberi kenyataan begitu. Lagipun macam mana saya nak kahwin dengan dia kalau selama ini saya yang banyak berhabis?

"Untuk pengetahuan semua, baru sebulan saya kenal dia dan bukan setahun seperti yang dikatakannya. Kalau saya kenal dia setahun, rasanya badan saya mesti kurus kering sebab tak ada duit dan bukan berisi macam sekarang," ujar Mas dengan serius.

Enggan berselindung, Mas akui, sejak berkenalan dengan duda beranak tiga itu, hidupnya menjadi bertambah huru-hara. Malah lelaki itu juga yang membuatkan emosi bekas pelajar Akademi Fantasia 2 itu cukup terganggu.

"Saya tak cintakan dia. Banyak benda yang saya buat di luar kesedaran. Saya hanya mengikut apa yang disuruh. Perkara sudah berlalu. Harap-harap saya tidak berjumpa dengannya lagi," tambah Mas.

0 comments:

Post a Comment